Dag 18: Remy sur Seine - Troyes - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu Dag 18: Remy sur Seine - Troyes - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu

Dag 18: Remy sur Seine - Troyes

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan Jan Vincent

18 April 2012 | Frankrijk, Troyes

Om zeven uur vanmorgen zaten 2 van de 3 pelgrims al in de kapel van de paters voor de mis en de meditatie. Toen zij later bij het ontbijt aanschoven, zagen zij eruit alsof de geest over hen was neergedaald en zij de dag van vandaag zwevend naar Troyes zouden gaan. En zo geschiedde.
In een flink tempo werd de kaarsrechte weg langs het Canal du Haute Seine afgelegd naar de mooie stad Troyes. Links het kanaal en rechts bossen en moerassen.
In Troyes alleen maar vriendelijke en behulpzame mensen en we vonden er onderdak in een voormalig seminarie. Na een warme douche hebben we de stad bezichtigd, vervolgens heben we een exotische doch eenvoudige maar voedzame Turkse pelgrimsmaaltijd genuttigd. En aangezien we moderne pelgrims zijn, hebben we in een plaatselijke herberg onder het genot van een Affligem de wedstrijd Chelsea - Barcelona bekeken.
Slaap lekker en morgen gezond weer op allemaal!!!

• 18 April 2012 - 21:06

Lia:

wat hebben jullie het goed! groeten uit heytse

• 19 April 2012 - 06:37

Jan En Els:

geweldig heren hou de moed erin, we volgen jullie wel, wel via de computer he !!!

• 19 April 2012 - 07:49

André:

Jullie beginnen op de Dalton broeders te lijken.

• 19 April 2012 - 10:12

Ad En Frank:

Leuk die verslagen! Het gaat nog steeds goed vooruit, dat zie ik.
    Heel veel plezier verder nog!
    Ad en Frank uit een koud Stavelot
    (zie dat jullie ook 'be-jast' zijn, dus warm zal het daar ook niet zijn.... Hopelijk voor jullie droog!)

• 19 April 2012 - 16:26

Monique En Ben:

Ha die Jan, geweldig , deze onderneming. Geniet er maar met volle teugen van...en uhhh, die opmerking van de Daltons......is erg overeenkomstig !!! Succes

• 19 April 2012 - 18:13

Gerrit En Nel:

Het ziet er echt stoer uit !!!!!!!!!!!! Geweldig dat jullie dat jullie zo ver al zijn gekomen en dan zo,n reisverslag maken. Leuk om te lezen en de foto,s te bekijken we genieten ervan.Wandel ze nog.

• 19 April 2012 - 20:31

Maria:

Geweldig mannen hoe het jullie vergaat, nog steeds leuk om jullie te volgen. En met jullie baarden gaat het ook goed zo te zien. Nog heel veel wandel plezier. Groetjes uit Schot.