Dag 2: Opoeteren-Hasselt - Reisverslag uit Hasselt, België van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu Dag 2: Opoeteren-Hasselt - Reisverslag uit Hasselt, België van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu

Dag 2: Opoeteren-Hasselt

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan Jan Vincent

02 April 2012 | België, Hasselt

Vincent, moe van de inspanningen en nog revaliderend, lag gisteren op tijd in bed. Jan en ik hebben met Piet-Hein en Hanny nog een biertje gedronken en ondanks het feit dat een flesje Jupiler in België slechts 33cl bevat, waren we vanmorgen niet helemaal fit.
Om 10.00u vanmorgen gingen we met stralend weer op pad voor een afstand van 30 km naar Hasselt. Maar om hoofdwegen te vermijden, liepen we via fietsroutes en toen onze Samsung ons soms in de steek liet, waren we blij af en toe behulpzame oudere dames te ontmoeten, die ons weer op het goede spoor hielpen. Daarbij kreeg JanN last van zijn voet met als gevolg dat we pas om 20.00u in Hasselt bij Katrien en Niels arriveerden. Toch wel een zware dag waardoor we minder oog hadden voor de prachtige Belgische natuur. Pluspunt van de dag: Vincent loopt als een kievit, prachtig wandelweer, geweldige ontvangst door Niels en Katrien die zo lief was onze kleren te wassen; enige minpuntje de voet van JanN. Waarschijnlijk morgen even naar de dokter of fysio en dan op weg richting Borgworm (Waremme)!!!

• 02 April 2012 - 20:48

Rinie En Jen:

Zo mannen dat klinkt weer goed, die biertjes.
    Het lijkt op de vierdaagse maar doe maar een beetje rustiger :)
    Minder goed is die voet,
    Hopelijk gaat het morgen wel beter. Nog heel veel plezier en heel veel groetjes.
    We blijven jullie volgen.
    Wandel ze !!!!!!

• 02 April 2012 - 21:14

Loes:

Oei, sterkte met je voet Jan

• 03 April 2012 - 01:05

Tineke:

Hey Jan, wat is er met je voet aan de hand??? Had je hier al last van toen je vertrok??
    Sterkte ermee en zorg er goed voor, je voeten zijn nu natuurlijk heel belangrijk.
    Tot schrijfs.

• 03 April 2012 - 10:02

André Oud:

Vanaf hier gaat het echt beginnen mannen. Hebben jullie al besloten wie bij wie in de tent ligt of liggen jullie allemaal apart.

• 03 April 2012 - 13:10

Rob:

Hei Vinc, we volgen je op de "voet" succes!!

• 03 April 2012 - 15:19

Kees:

Ha JVJ vanmorgen om 10.00 uur op mijn HD aangereden via Genk naar Hasselt vervolgens via St.Truiden ,Borgloon naar Borgworm/Waremme,omstreeks 11.30 uur in Hannut een lekkere Bicky Burger gegeten en weer terug via Tongeren St.Truiden-Hasselt-Budel-Schoot.Bewust met de Harley gereden zodat jullie hem konden horen en weer gemotiveerd waren.Heb nog gebeld maar heel slim hebben jullie de gsm uitstaan.Helaas dan maar weeer een weerzien na drie maanden.
    Borgworm-Waremme is wederom een mooie plaats om te overnachten.Vantevoren zijn jullie dan al enkele lange eenzame wegen met meer helling tegen gekomen ter oefening.
    Veel succes en plezier met het nodige ....
    Om 15.30 na 230 km was ik weer thuis.Nu jullie nog,groetjes.

• 03 April 2012 - 15:20

Ton Dijkmans:

O jee, ullie moeten blijkbaar nog "inlopen".. Succes morgen!

• 03 April 2012 - 17:19

Piet En José:

We kijken ervan op dat die taaie van ons al zo snel klachten heeft. Maar hopen dat die snel verdwijnen. Zet hem op met zijn allen. We blijven jullie volgen.

• 03 April 2012 - 18:45

Riet En Harrie:

Oeps, wat is dat nou Jan? Hopelijk gaat het snel beter met je voet. Fijn dat het met Vincent prima gaat. En over andere Jan nog niets speciaals gelezen, maar geen nieuws is goed nieuws.
    We blijven het volgen.

• 03 April 2012 - 19:39

Margo Bogers:

Leuk dat jullie goed ontvangen zijn door onze zoon en schone dochter !
    De pizza had gesmaakt en in een frisse broek na een goed ontbijt weer op weg hoorde ik van Niels
    succes en de groetjes van Johan en Margo

• 15 April 2012 - 17:29

Piet Boekel:

jan jan vincent
    voor het eerst jullie site gezien en vanaf nu probeer ik jullie te volgen.
    veel succes.
    piet