Dag 1: Budel-Opoeteren - Reisverslag uit Opoeteren, België van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu Dag 1: Budel-Opoeteren - Reisverslag uit Opoeteren, België van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu

Dag 1: Budel-Opoeteren

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan Jan Vincent

01 April 2012 | België, Opoeteren

Onze droomtocht is begonnen.
Vanmorgen hebben we afscheid genomen van onze vrouwen, kinderen en kleinkind Boet en zijn uitgezwaaid door buren en vrienden. Onder een stralende zon en prima wandelweer liepen we al gauw de grens over naar het prachtige België en vanaf Lozen ging het in gezelschap van An en Dré naar Bree. Bij Mussenburghof hebben we lekker geluncht en vervolgens verder naar Neerglabbeek waar we Tom Boonen zagen winnen. Laat in de middag arriveerden wij bij Hanny en Piet Hein: koffie, douchen, een karakteristieke Belgische maaltijd en een biertje bij het houtvuur. We zijn vertrokken!!!!!!!

• 01 April 2012 - 19:38

Kees:

Ha Mannen wat gezellig vanmorgen bij jullie vertrek.Leuk dat het mooie waar jullie naar uitgezien hebben nu werkelijkheid is geworden.
    Ik lees dat de eerste dag reeds goed begonnen is.Laten we hopen dat de rest ook zo gaat.
    Kun je iedere dag aangeven vanwaar naar waar jullie lopen.
    Succes morgen met de eerste dag zonder ons hahaha
    gr. en succes.

• 01 April 2012 - 19:41

Walter En Marlein:

Ha Vincent en Jan en Jan,
    Wat mooi dat jullie geweldige avontuur is begonnen. Stoer, hoor. We gaan jullie beslist volgen en wensen jullie ontzettend veel succes toe!

Hartelijke groet uit Buren,
    Walter en Marlein

• 01 April 2012 - 19:45

Maria:

Hey stoere mannen, het begin is gemaakt met een lekker zonnetje erbij.
    Jullie zijn ook meteen al de eerste dag verwend met een lekkere maaltijd en niet te vergeten een pintje erbij. Hopelijk gaat het de komende dagen ook zo. Veel succes en loop ze. Groetjes uit Schoot.

• 01 April 2012 - 19:45

Maria:

Hey stoere mannen, het begin is gemaakt met een lekker zonnetje erbij.

• 01 April 2012 - 20:19

Loes:

Dat was dan voor jullie een prachtige ronde van Vlaanderen en een goed begin van jullie pelgrimage. Hopelijk blijft het weer jullie de komende dagen goedgezind. In ieder geval veel succes en ik blijf jullie graag volgen. Groetjes, Loes

• 01 April 2012 - 20:29

Rie-Jeanne:

Kan ik de foto's van vanmorgen ergens heen mailen, kunnen die wellicht ook ergens op deze site..

• 01 April 2012 - 21:50

Niels:

Mooi dat de reis dan eindelijk is begonnen. Ook mooi dat je dan meteen wat wielrennen mee kunt pikken. Heel veel succes en vooral plezier. Ik zal jullie verhalen hier met veel plezier volgen!

• 02 April 2012 - 17:33

Ria Nagel:

Hallo Mannen,
    Ik ben benieuw hoe het vandaag is gegaan.
    Skype staat nu vanaf 19.30 open.
    Helaas geen nieuws!
    Veel liefs,
    Ria

• 02 April 2012 - 18:05

Daniëlle:

Ben, net als Ria, benieuwd naar jullie verhalen.
    Maar helaas, niets te skypen!
    Fijne avond, groetjes aan Niels en Katrien.
    xxx

• 02 April 2012 - 18:39

Riet En Harrie:

Jeetje het is nu maandagavond, jullie dag 2 alweer. Ben benieuwd. Wel skypen naar jullie vrouwtjes... We blijven het volgen. Goede reis.