Mooi initiatief. - Reisverslag uit Budel, Nederland van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu Mooi initiatief. - Reisverslag uit Budel, Nederland van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu

Mooi initiatief.

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan Jan Vincent

30 Maart 2012 | Nederland, Budel

Pim Stals is een van de studenten die vorig jaar met Jan Nagel in India is geweest. Daar viel hij op door zijn betrokkenheid en zijn tomeloze inzet.
Als zelfstandig eigenaar wil hij met zijn bedrijf de actie voor de Lamdon Shey school financieel ondersteunen.
Pim bedankt en heel veel succes met
Stals Webdesign.

• 31 Maart 2012 - 17:56

Jean En Tiny :

Hoi dappere mannen,
    We lazen eerst vandaag over jullie geweldige trip.
    Na even wat pluizen op de computer, kwamen we erachter dat jullie wel erg dicht bij ons in de buurt komen.
    Volgens de blauwe lijn op de kaart, komen jullie door Bellenaves. Nou laat ons daar nou net wonen!
    We willen jullie op z'n minst de hand drukken. Maar verder is er meer mogelijk. Overnachten, eten,
    uitrusten, of alleen even koffie met een koekje. Kijk maar wat jullie op dat moment nodig hebben.
    We gaan jullie natuurlijk volgen en horen wel als we iets voor jullie kunnen betekenen.
    Groeten, goede reis, tot ziens.

Telf. nr. 04 70 58 38 81 of 06 77 42 40 26.

• 31 Maart 2012 - 20:16

Charles Deckers:

Hoi Jan, Geweldig initiatief, en ik ben heel erg onder de indruk.
    Veel sterkte en heel veel goede kilometers.

• 01 April 2012 - 02:24

Tineke:

Hallo Jan, Jan en Vincent.
    Een geweldige voetreis toegewenst, met veel fijn weer en ontmoeten van fijne mensen en vooral heerlijk tot rust komen ondanks de actieve wandeluren/dagen/weken/maanden.
    Geniet geniet en geniet.
    Wij volgen jullie dus tot horens.

• 01 April 2012 - 13:30

Lia:

Hoi Jan, Jan & Vincent
    Het was erg gezellig vorige week, jammer dat we zo vroeg moesten vertrekken.
    Veel succes, veel plezier, veel moed gewenst uit Bergeyk.
    Geniet ervan!