Dag 64: Itero de la Vega - Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu Dag 64: Itero de la Vega - Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu

Dag 64: Itero de la Vega - Carrion de los Condes

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan Jan Vincent

03 Juni 2012 | Spanje, Carrión de los Condes

"Voormiddag camino, namiddag vakantie, 's avonds cultuur!"
Het is meestal vroeg wakker worden in zo'n grote slaapzaal: Om kwart voor vijf beginnen de eersten al in te pakken en dat gaat niet zonder zaklamp en aangezien oordopjes niet beschermen tegen licht........
zijn we om zeven uur al klaar voor de start. Het had flink geregend waardoor de wegen niet meer stoffig waren en we onder een bewolkte, druilerige regen flink de pas erin hadden. De route liep over vlakke rechte wegen naar onze plaats van bestemming die we rond de middag bereikten.
Onderweg ontmoetten we pelgrims uit Duitsland, Hongarije, Polen en onze vriend Ludo uit Belgie, die we ruim een week niet meer gezien hadden. Het leuke van lopen in Spanje is dat je regelmatig dezelfde mensen ontmoet. Het is vandaag net als gisteren druk door de Spanjaarden die, vaak met hun gezin, delen van de camino lopen.
De middag werd doorgebracht op het terras en een wandeling door de stad. Immers de was werd voor ons gedaan en ook een kleine massage werd ons aangeboden in de auberge.
's Avonds woonden we een geweldig mooi gitaarconcert bij in de kerk, waarna de dag werd afgesloten met een eenvoudige doch sobere pelgrimsmaaltijd met Ludo, Caesar en een Amerikaans Nederlands echtpaar.

• 03 Juni 2012 - 18:41

André:

Beste VJ's, stijgingspercentage van 12%. Da's niet mis. Heb je wel wat vitamientjes verdiend. Ook goed om te zien dat ondanks alle ontberingen de belangrijke dingen in het leven, zoals een goed glas wijn, binnen handbereik blijven. Binnenkort weer een glas Budels.

• 04 Juni 2012 - 06:46

Peter En Gudule:

Geweldig leuk om jullie ontmoet te hebben! Jullie inhalen zal ons niet lukken .... daar gaan jullie veel te snel voor ! Trouwens ...... je weet maar nooit met m'n (hopelijk) nieuwe schoenen ... :-)