Dag 65: Carrion de los Condes-S. Nic. d. R. Camino - Reisverslag uit San Nicolás del Real Camino, Spanje van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu Dag 65: Carrion de los Condes-S. Nic. d. R. Camino - Reisverslag uit San Nicolás del Real Camino, Spanje van Jan Jan Vincent Uit Budel - WaarBenJij.nu

Dag 65: Carrion de los Condes-S. Nic. d. R. Camino

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan Jan Vincent

04 Juni 2012 | Spanje, San Nicolás del Real Camino

" Het kan verkeren". Dus ook de datum.
Na een goede nacht in het Hostal de Santiago en een ontbijtje, zagen we plotseling de Sloveense dames, die al een paar uurtjes gelopen hadden Carrion de los Condes binnenlopen. Zij en wij waren verrast elkaar weer te zien. Omdat hun eindbestemming aanstaande woensdag in Leon is, zal dit waarschijnlijk voor het laatst zijn. De camino is de tocht van ontmoetingen, maar ook van loslaten. Loslaten doen we ook onze oorspronkelijke terugvlucht: op 21 juni vliegen we via Barcelona naar Charleroi om daar om 17.30 onze voeten weer op vaste Belgische bodem te zetten.
Onze plezante Belg Ludo zien we vandaag af en toe; onze Braziliaan Cesar loopt al een paar dagen met ons mee en op het laatst brengt Luiza, een aardige Poolse van bijna 29 jaar, ons in een hoog tempo naar een schitterende albergue in San Nicolas del Real Camino. Daar is het goed toeven. En na deze tocht van 32 km. door een wel veel op ons Nederlands gelijkend landschap, is een heerlijk en gezellig en weer internationaal avondeten heel erg welkom.
Nog slechts 373,34 km. te gaan.

• 04 Juni 2012 - 17:37

Jan En Els:

Ja ja we volgen nog steeds alleen onze reactie's zijn wat saai ,
    ik lees elke keer met verbazing hoe mooi het toch geregeld is dat jullie weer een slaapplaats vinden,
    nog effe geweldig

groetjes Els,Jan

• 04 Juni 2012 - 19:05

Sanne:

Heren,
    Ook ik lees jullie verhalen iedere dag met veel plezier. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik ook ooit die tocht zal moeten gaan lopen... Gelukkig denkt mijn vader daar hetzelfde over ;). Blijf genieten van alle bijzondere momenten!
    Sanne

• 04 Juni 2012 - 21:01

Jo Knoups:

Vincent, Jan en Jan.

Was een tijd in Frankrijk en kon jullie daar niet volgen.
    Maar terug thuis pak ik jullie draad weer op.
    Het vordert, het gaat je goed.
    Blauw boven jullie hoofden, grijs en kou boven de onze.
    Dat moet toch extra motiveren.
    Begin nu langzaamaan een steen te zoeken die je wilt neerleggen onder het Cruz de Ferro, of nam je die al mee van huis?
    Veel nieuwe schitterende ervaringen toegewenst,

Jo

• 05 Juni 2012 - 07:21

André:

Beste VJ's,
    Ja die ontmoetingen met al die pelgrims. Maar zo te lezen maken de Sloveense dames toch de meeste indruk. Wel foto's van een verdwaalde Belg, een zoekende Braziliaan en een soort vogelverschrikker die zich als herder profileert. Maar geen Sloveense of Poolse portretten. Krijgen we die nog te zien voor de 21e. Trouwens weer slecht gepland. Wij konden niet bij jullie vertrek zijn en nu zijn we bij jullie terugkomst ook niet in de gelegenheid. Wij hopen jullie de week daarna nog een keer te ontmoeten. Ik vind het een knappe prestatie dat jullie in zo'n korte tijd die afstand afgelegd hebben. Worden jullie gedreven door het verlangen naar huis?

• 05 Juni 2012 - 21:37

Rinie En Jen:

Wat een verrassing dat jullie al zo snel naar huis komen
    Het gaat ook zo snel met jullie de laatste 300km.
    Wat een prestatie geweldig.
    Hou vol en doorgaan.
    Ook krijg jullie de groeten van de moeder van Jen; Wa knap! Dá ge dá allemoal kunt volgen op dá ding (de computer) kei moi!.
    nog veel succes .
    Groetjes van Rinie en Jen

• 06 Juni 2012 - 13:27

Gerrit En Nel:

Het is ook wel een hele mooie datum van thuiskomen de 21e zomer en dan ook nog op mijn verjaardag. Jullie zijn van harte uitgenodigd als je tijd en zin hebt .
    Jullie gaan wel als een speer zeg heel knap .Geniet van de laatste kilometers.